مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 11:502024-01-13بين الملل

ایران توانمندساز محور مقاومت نه عروسک گردان آن 


تحلیلگر اسکای نیوز می گوید مقامات آمریکا می دانند ایران عروسک گردان و ارباب گروه های محوور مقاومت در منطقه نیست بلکه بیشتر به عنوان حامی و توانمندساز آنهاست.

- مارک استون تحلیلگر مسایل آمریکا در شبکه خبری اسکای انگلیس، ادعای بسیاری از ناظران و رسانه ها و مقامات غربی درباره وابستگی کامل آنچه که غربی ها نیروهای نیابتی ایران می نامند را رد کرده و نوشت: ایران عروسک گردان این نیروها نیست بلکه توانمندساز آنهاست و این نیروها ماهیت مستقلی دارند که با داشتن ایدئولوژی و آرمانی مشترک گرد هم آمده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران، استون در گزارشی نوشت: ایران تا چه حد به طور فعال هرج و مرج سازمان یافته ضد اسراییلی، ضد آمریکایی و ضد غربی را در خاورمیانه هدایت می کند؟ زبان مورد استفاده دولت بایدن در این باره جالب است.

یکی از مقامات دولت بایدن به من گفت: ایران حامی حوثی ها، اگر نگوییم اصلی، توانمندساز یا حامی است و ایران به صورت عملیاتی در انجام این حملات مشارکت داشته است.

آنها در مورد هدایت حملات ایران علیه کشتیرانی یا ارتش آمریکا در منطقه به شیوه ای که چندی پیش ممکن بود انجام دهند، صحبت نمی کنند.

بلکه آنها در مورد ایرانی صحبت می کنند که توانمندساز است تا عروسک گردان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران توانمندساز محور مقاومت نه عروسک گردان آن 

ایران توانمندساز محور مقاومت نه عروسک گردان آن